گل مرداب

شخصی

گل مرداب

شخصی

سمن

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ

امروز ساعت 2 بعد از ظهر باید می رفتم فرمانداری.. درخواست ثبت سمن ( N.G.O ) رو داده بودم و امروز جلسه توجیح طرحم بود که باید به سوالات پاسخ می دادم.. خب چون کار انجمن ما تقریبن ی کار جدیدی هست کمی سوالات امنیتی بود.. با اینکه نماینده اداره اطلاعات هم تو جلسه بود ولی یکی از دوستان قدیمی فرمانداری بیشتر سوالات امنیتی می کرد تا اون بنده خدا.. احساس کردم می خواد بگه که ما حواسمون هست و ... . فقط نماینده اطلاعات ازم پرسید با توجه به اینکه شما کار سیاسی هم میکنی چجوری مواظبت می کنی که این کار که غیر سیاسیه با کار سیاسی تداخل پیدا نکنه.. خب توضیح دادم که روشون چیه و فقط در آخر گفت که مواظب باشین تداخل پیدا نکنه..

فقط با یکی از اعضای جلسه یه مشکل قدیمی و جدی داشتم که شاید اون بهم رای منفی بده که مهم نیست.. ولی بعید میدونم اونم همچین کاری کنه..

اامروز می خوام ی آهنگ خیلی قشنگ بزارم که من خیلی خوشم اومد ازش.. این آهنگ رو آبجی مریم تو وبلاگش " حرکات سینوسی ذهن یک زن " گذاشته.. لینکشو اینجا براتون میزارم.. به اسم پرتقال من..

   http://s1.picofile.com/file/7336461391/porteghal.mp3.html

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۰۵
  • ۳۹۹ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی