گل مرداب

شخصی

گل مرداب

شخصی

ناهار

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ


رئیس اداره نوه دار شده و طبق ی قرار نانوشته هر کی یه اتفاق خوبی براش بیفته باید ناهار بده.. البته این دومین ناهار بود.. ناهار اول یه تعدادی از مسئولین و دوستان نزدیک تر بودن.. امروز هم یه سری دیگه از مسئولین و قراره دفعه بعد هم معاونین رو ناهار بدن..

دفعه قبل و امروز رو رفتیم رستوران آبی اول جاده کوهسار تو کن.. تقریبن اونجا بخاطر دنجیش و فضا و غذاش شده پاتوق ناهارمون.. جای خوب و قشنگیه.. دفعه بعدم قرار شد ی رستوران دیگه رو رزرو کنم و رستوران آبی نباشه.. چون اینجا پاتوقه :)))))

این قرار نانوشته باعث شده تقریبن ماهی ی بار به بهونه خرید یا فروش یا فارغ التحصیلی یا هر چیزی ناهار بریم بیرون.. خوبیش اینه که دوستیها و رابطه های بین دوستان بهتر میشه..

هفته بعدم دو تا ناهار دیگه رزرو از طرف دو تا دیگه از دوستان هست..

روانشناسا می گن اگه هر کی ده تا دوست خوب داشته باشه افسرده نمیشه..

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۰۶
  • ۵۶۹ نمایش

نظرات (۴)

ایشاللا یه اتفاق خیلی خوب بیفته براتون، دوستای وبلاگی رو ناهار ببرید بیرون؛)
پاسخ:
من حاضرم دوستای وبلاگی رو ناهار دعوت کنم.. شما هماهنگ بفرمایید.. در خدمتم.
سلام دادا انشاله که خیره ..راستی چرا من نمیتونم وبلاگتو تو لیست پیوندهایم اد کنم ..چند بار سعی کردم نشد ....جلل الخالق
پاسخ:
انشالله.. واقعا نشد؟ چرااااا
سلام 
خیلی ممنون که به خونه ی مجازیم اومدین :)

ولی من بودم قطعا نهار رو می پیچوندم و  به همکارام نمیدادم :))
عوضش نهار رو میدادم به نیازمندان که هم خودم خوشحال بشم هم اون بنده خداها :)


ولی منم نظر یلدا خانوم رو قبول دارم یه نهار بدین به وبلاگنویس ها :)))
هر چند ما هنوز نهار خودمون هم ندادیم :)))))))
ولی خب نمیشه از حرف یلدا خانوم ها براحتی رد شد :)

در ضمن ممنون بابت آدرس :)

پاسخ:
سلام..
خواهش میکنم.. دیروزم اومدم ولی انقد کار پیش اومد که نتونستم نظر بزارم خدمتتون..
خب پیچوندن که نمیشه.. من بپیچونم دفعه بعدی کسی که نوبتشه میپیچونه و همینجوری کلا تعطیل میشه برنامه مون.. :)))
خب اونا هم جای خودشون.. سهم اونا هم محفوظه.. :)
در خدمتتون هستم.. یلدا خانم دوستای وبلاگی رو هماهنگ کنن.. رستورانشم خودتون انتخاب کنین.. من در خدمتم..
خواهش میکنم..

یادم رفت بگم ایشالا نهار بعدی رو خود شما بدین :))

+موافقم در مورد نظر روانشناسان :)
ممنون 
پاسخ:
خب باید اتفاقی بیفته برای ناهار دادن.. البته همه چند باری ناهار دادن..
خودم به حرفشون خیلی اعتقاد دارم.. چون برای خودم اینجوری بوده..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی