گل مرداب

شخصی

گل مرداب

شخصی

وای باران

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

خیلیا این هوای بارونی رو هوای دو نفره می دونن ولی من هیچ وقت همچین حسی نداشتم.. دو نفره که باشی دیگه حواست به هوا نیست.. میری دنبال حرفا و گپ زدن های خودتون و از حس و حال این هوا فارغ میشی.. فقط هر از گاهی نگاهی میندازی به آسمون و میگی عجب هوای خوبیه.. ولی تنها که باشی همه حواست به خود آسمون و بارون و عمق تیرگی ابرهاست با هزار تا تصویری که از پی این هوا و ابرها تو ذهنت ساخته میشه.

افق دیدت کاملن محدوده ولی افق روحت و پرنده ذهنت کاملن نا محدود.. می پره به هر طرفی که دلت می خواد.. یاد شعر باران حمید مصدق می افتی.. یاد گذشته ها.. یاد چیزایی که از دست رفت.. یاد اون زوایای پنهان دلت که این هوا آوردتش رو..


غیر ممکنه بارون بیاد این فکر نیاد تو ذهنم که الان بالای سرم یه دریاست.. دریایی که قطره قطره میاد پایین.. اگر می خواست یباره بیاد دیگه چیزی از بشر و تمدن بشری نمی موند.. این دریای هوایی از چندین کشور و هزاران شهر عبور می کنه و همه جارو سیراب میکنه و زندگی میبخشه.. بعضی وقتام ما با طبیعت بد رفتار میکنیم و این نعمت رو تبدیل می کنیم به عذاب.. پوشش گیاهی رو از بین میبریم و جذب آب تو خاک رو میاریم پایین یا مسیر رودخونه هارو از بین میبریم و شروع می کنیم به عمارت ساختن، مسیر های خروج و تخلیه آب رو میبندیم و هیچ مسیری براش تعریف نمیکنیم.. بعد که طبیعت رفتار طبیعیش رو انجام میده میگم بلایای طبیعی.. بلای طبیعت ما هستیم.




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۱۱
  • ۵۸۹ نمایش

نظرات (۱۰)

مادونفریم که عاشق همیم وزیرباران مواظب هم.
من مراقبم که بادنبردش واون مراقبه که خیس نشم
من وچترسیاهم.
پاسخ:
:) این دو نفره ای آره.. خوبه

ممنون بابت کامنتتون.
موفق باشی وپیروز

سلام دادا

اینکه میگن دو نفره است یعنی هوا خوبه و مناسب پیاده روی و هی سر همدیگرو خوردنه و حرف صد تا ی غاز زدن .....ها بارون اومد اینهم به همت زنهای ایرانی بود از مرها که خیری به کسی نمیرسه زنها روسریشونو سفت کنن بارون میاد ...شل کنن هم بارون میاد ..عجب روزگاریه

پاسخ:
خب فقط هوای بارونی نیست که خوب و مناسب پیاده روی باشه.. هوای بهاری و هوای ابری هم مناسبه.. ولی منظور از دو نفره بیشتر زیر بارون رفتن و خیس شدنه زیر بارونه.. حرف صدتا ی غازم که همیشه هست.. :)))))
آره واقعا.. خیلی سفت گره زدین سیل اومد.. یکم شل ترش کنین.. :))))))
سلام عرض شد :)
دقیقا منم همیشه بارون که میاد دوس دارم برم زیر بارون و تکی حتی بدون چتر ساعت ها قدم بزنم :)

+
با وجودی که سیل اومده ولی حقیقتا هنوز عشقم نسبت به بارون از بین نرفته :)
بارون زیادی حقیقتا با وجودی که خرابی داره ولی زیبایی خاص خودش رو داره.
تو بارون ، من یکی خاطرات خیلی زیادی دارم که هیچوقت نمیتونم فراموش کنم :)


پاسخ:
سلام و صبح بخیر..
اصلن هوای بارونی برای منم ی حس خاصی داره.. مثل خوندن شعرای نیما میمونه برام.. ی حس خاصی توشه..
سیل تقصیر بارون نیست.. تقصیر خودمونه.. خودمون باعثش میشیم.. خوبه که با دیدن سیل و خرابی هاش هنوز حستون به بارون خوبه.. یعنی مشکل رو از بارون ندیدین..
روزهاتون از پی هم خوش..
فکر میکنم باهات موافقم...البته من تاحالا تک نفره بودم اما فکر میکنم درست باشه حرفت

تحلیلت رو دوست داشتم
پاسخ:
البته حس آدما با هم متفاوته.. من برداشتم از هوای بارونی اینجوری و خیلی های دیگه نظری برعکس من داردن..
مرسی از حضورت و نظرت رفیق..
ولی با تمام این حرفا، من میگم هوای بارونی، هوای دو نفره ست :)
پاسخ:
:)
خب این هم مورد احترام و قبوله.. همه هوای بارونی رو هوای دو نفره میشناسن.. مشکل از منه.. به گیرنده های خود دست نزنید :)))))))
سلام
خطاب بر یلدا خانوم :
سلام بر یلدا جان ، خب بیشتر ما آدمها این هوای دو نفره مخصوص  رو  مثل شما هنوز تجربه نکردیم برای همینه هوای بارونیه یه نفره بارونی هم بنظرمون زیبا و دلچسبه  :))))
پاسخ:
سلام
یلدا خانم بفرمایید..
البته من ی نکته رو هم ذکر کنم که من انواع و اقسام هوا هارو تجربه کردم.. هوای ی نفره، دو نفره و دسته جمعی..
یادمه یه روز با تعدادی از همکارای آقا و خانم رفته بودیم شهرستانک.. جاتون خالی ی پیاده روی چند ساعته زیر بارون داشتیم اونجا.. انگار همه رفته بودیم شنا.. خیس خیس شده بودیم.. آتیش درست کردیم تا با حرارتش لباسامونو خشک کنیم.. یادش بخیر جزو سفرات موندگار شد..
باران جان 
الهی زودتر تجربه کنی:*


با عرض معذرت از مدیریت محترم وبلاگ :)  
پاسخ:
انشالله
خواهش میکنم..
کاملا موافقم هوای بارونی خوبیش به تنهایی قدم زدن زیر بارون و خیس شدن و لذت بردن از بارونه اینکه صورتت رو بگیری بالا خیس بشه و بلند بخندی و فریاد بزنی عااااااالیه و هیچ کسی هم دوروبرت نباشه که مجبور بشی احساست رو قورت بدی
هوای بارونی هوای دل اگیز و خاصی حس طراوت و شادابی به آدم میده 
فوق العادست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی