گل مرداب

شخصی

گل مرداب

شخصی

جواب گره های ذهنی

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ

تو زمینه موفقیت شخصی اکثرا کتاب زیاد می خونم.. از خیلی سالها پیش کتابهای زیادی خوندم.. اولینشم قانون توانگری بود.. بعد از اون کتابهای مختلفی از این دست خوندم.. فیلم راز و کتاب راز رو بارها خوندم و دیدم ولی ی چیزی برام گنگ بود.. اینکه پس چرا وقتی به نوشته هاشون عمل میکنم اون اتفاقی که میگن نمی افته.. مشکل از کجاست؟ البته علاوه بر خوندن کتاب، تو همایشهایی که از طرف افراد مختلف برگزار میشد هم شرکت می کردم.. حتی تو آموزش های کاری و تو کارگاههای آموزشی مدیران برجسته جهان مثل مدیر شرکت پورشه، بی ام و، اچ پی و ... هم شرکت می کردم که اونجا بیشتر مباحث تخصصی تدریس میشد. ولی اون نکته ی گنگ همیشه تو ذهنم بود.

تا اینکه چند وقت پیش تو سایت انتشاراتی جیحون ایمیلمو وارد کردم که کتاب های تازه نشر یافته رو هر هفته برام بفرستن.. چند هفته پیش ی کتابی تو سایت جیحون توجه م رو جلب کرد.. مشغول خوندن موضوع کتاب شدم که احساس کردم کتاب کاربردی خوبی باید باشه.. بعد که خریدمش و خوندم به تمام مجهولیات ذهنم پاسخ داده بود و خیلی از گره هایی که تو این چند سال تو ذهنم بود رو باز کرد..

کسایی که علاقه به مباحث موفیقت شخصی دارن توصیه میکنم کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی رو بخونن.. کتابی پر بار و گرانبهاست..

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۱۳
  • ۷۷۰ نمایش

نظرات (۱۰)

  • پیمان کرامتی
  • متشکرم بابت کتاب و معرفیش

    شما که گفتی
    جواب اون مجهولیاتم تیتروار میگفتی
    پاسخ:
    خواهش می کنم..
    سوالات خیلی زیادی تو ذهنم بود پیمان جان.. بعضی کتابارو که می خوندم و بهش عمل می کردم نتیجه ای نمیدیدم.. مطمئن بودم که درست انجام دادم ولی چرا جواب نمی گرفتم برام سوالات زیادی درست کرده بود.. یا اینکه خیلی از کتابا فقط در مورد کلیات حرف میزنن و هیچ راهکار و برنامه ای بهت نمیدن.. خودت باید پیداش کنی.. خب اگه بلد بودیم که دیگه کتاب نمی خوندیم.. میخوندیم که پیدا کنیم و بلد شیم.. تو این کتاب همه راهکارا رو بهت واضح و شفاف توضیح میده..
    سلام
    ممنون بابت نظرتون
    وخوشحال شدم بابت لبخندتون
    والااین مشکل واین سوال هم همیشه مهمون ذهن منم بوده که چرابااینکه روشهای توصیه شده درکتابهاروانجام میدم اماموفق نمیشم.حالابااین کتاب ببینیم چی میشه.ممنون بابت معرفیش
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم.. جالب بود.. :)))
    این کتاب حتمن بهت کمک میکنه.. موفق باشی جلیل جان..
    سلام
    اتفاقا چند روز پیش داشتم یه مطلب می خوندم از دکتر هلاکویی که کتاب راز و تکنیک های اون رو رد کرده بود/
    پاسخ:
    سلام...
    من نخوندم مطلب دکتر هلاکویی رو ولی از روی تجربه متوجه شدم که جوابگو نیست.. فقط هیجان انگیزه..
    ممنون بابت معرفیش

    ببینم pdf کتاب رو میتونم پیداکنم :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم..
    نه پی دی افش نیست.. یا من پیداش نکردم..
    توصیه میکنم کتابش رو بگیر.. کتاب خوندن و ورق زدن لذتش خیلی بیشتره..
    سلام 
    کتاب راز 7-8سال پیش با ذوق و شوق وصف ناشدنی خریدم :)
    میخواستم بخونمش که پسرداییم متوجه شد که من این کتاب رو دارم بهم پیشنهاد داد که اول خودش بخونتش 
    بعد میده من بخونم منم گفتم باشه !
    باشد همانا و امانت دادن به پسردایی همانا !!
    الان هفت سال میگذره هنوز کتابو نیاورده :دیی 
    منم دیگه بعد از یکسال به روش نیاوردم :)
    جالبه اینبود که اوایل گفتند گم شده بعدش که پیدا شد دختردایی کوچکه گفت :
    این کتاب مال تو که نبود مال داداشش بوده :)))))
    جالب تر اینکه خونواده دایی چپ میرن راست میرن از نکته های خوب این کتاب میگن:))
    و جالب جالبتر اینکه وقتی میخوام برم بخرم دختر دایی میگه نخر کتاب خوبی نیست :))))))
    حالا موندم باز این کتاب رو بگیرم یا نگیرم نظر شما چیه ؟:)))
    شما که خوندین و اتفاقا هم اسم پسردایی بزرگ من هستین این کتاب رو پیشنهاد میکنین یا نه ؟:)


    پاسخ:
    هر کتابی ارزش ی بار خوندنو داره..  کتاب راز کتاب کاربردی نیست.. بهتر بگم اینکه فقط برای اینکه فکر مثبت کنی بدرد می خوره ولی تاثیر دیگه ای نداره.. ی نکته مهمی که تو این کتاب نیست یا به قولی حذف شده مسائل بعد از فکر کردن و تجسم کردنه.. شما هر چقدر به پول فکر کنی ولی تلاشی نکنی هیچ پولی بدست نمیاری.. این کتاب همه تمرکزش رو تجسم کردنه..
    پیشنهاد میکنم کتاب اثر مرکب رو بخونین.. بسیار کاربردیه..
    پول :)))
    ولی جدا اهل پس اندازم ولی کو پول ؟:))))
    من کتاب نوشته های از فلورانس اسکاول شین رو خوندم اینم کتاب خوبیه :)
    منم این کتاب رو به شما پیشنهاد میکنم اگر نخوندین این کتاب و کتاب 4اثر فلورانس رو بخونین :)


    +
    ممنون ولی کو تا من گذرم به تهران بخوره :)
    اتفاقا همیشه که به تهران میام امکان نداره از انتشارات جیحون کتاب نگیرم :)
    همیشه یه کتاب از اینجا میگیرم.
    ممنون بابت معرفی کتاب و توضیحاتتون آقا علیرضا:)

    پاسخ:
    پول یه مثال بود :))))))
    خب پول نیست.. ولی باید بدستش آورد :))))
    کتاب 4 اثر فلورانس شینو دارم.. کتاب قشنگیه..
    مرسی بابت معرفی کتاب..
    به احتمال زیاد باید کتاب فروشیهای شهر خودتونم داشته باشن..
    اگر نداشتن می تونم از اینجا بگیرم براتون بفرستم..
    خواهش میکنم.. :)
    سلام 
    صبح تون بخیر 
    خواهش میکنم :)

    میدونم منم محض خنده گفتم پول و اتفاقا بر وزن دیجتالم کوجا بود گفتم :)))))

    کتابفروشی های ما از این کتاب خوب خوبا نمیارن بیشتر آموزشی میارن :)
     ممنون از محبت تون:)
     احتمالا  سفارش بدم خانداداشم که ساکن تهرانن برام بیارن :)
    اگرم ندادند بمحض اینکه گذرم به تهران بخوره قطعا این کتاب رو میگیرم و میخونم:)
    بازم ممنون بابت معرفی کتاب و محبت تون:)
    پاسخ:
    حالا ی سر بزنین شاید از بد روزگار داشتن کتابو... :)))))
    خواهش می کنم..
    حتمن بخونین.. خوندنش حتمن تاثیر داره..
    :))))
    از بد روزگار :)))
    چشم و ممنون
    پاسخ:
    خب انقد نا امیدانه گفتین مجاب شدم که پیدا کردنش انقد عجیبه که از بد روگار باید گفت.. :)))))

    من معتقدم بر هر واقعه ای ارده های متعددی اثر گذار هستن که این اراده ها مثل ریسمانهایی هستن که موقع بازی طناب کشی هست پس هر ارده ای محکمتر و قویتر بود خواسته اون عمل میشه در نتیجه ، اتفاقی که ما روش تمرکز میکنیم اگر نمیشه حتما اراده قویتری مینی بر عدم اجرای اون  در هستی حاکم هست ....

    راز های موفقیت بنظرم 
    پشتکار -اراده قوی -ذهن خلاق  میتونه باشه 
    من این کتابارو نخوندم اما بسیار دوست دار م تو زندگی آدم موفقی باشم که البته یه جورایی هم آدم موفقی هستم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی