گل مرداب

شخصی

گل مرداب

شخصی

سلام

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

سلام

بلاگفا خیلی مسخره بازی درآورد..

با اینکه دوستای زیادی اونجا دارم ولی دیگه نمیشد باهاش کنار اومد.. امیدوارم اینجا مثل اونجا نشه..

دوست دارم اینجا راحت بنویسم.. ناشناس بودن حوبیش اینه که باعث میشه راحت باشی.. شناخته شدن باعث خودسانسوری میشه..

اینجا سلام می کنم به آغاز..

سلام می کنم به همه دوستانم..

چه دوستان الانم و چه دوستان آینده م..

به امید خدا اولین نوشته رو مینویسم و امیدوارم به آینده..


پ.ن:

کدوم فصل زمستونی

تو رو از دامن من چید

چه باد بی سر و پایی

همه چیزو تو هم پیچید

نمیدونم چه آتیشی

یهو تو جون باغ افتاد

نفهمیدم چجوری شد

تو یک شب اتفاق افتاد


                             علیرضا آذر

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۴
  • ۱۹۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی